mandag 20. juli 2015

Hei og velkommen!

Hei og velkommen til Førstegangsjegerbloggen! I denne bloggen skal jeg skrive om forberedelser, våpen, jakt og ammunisjon. Min første jaktopplevelse var med min far i indre Troms i 2007. Siden det året har jeg blitt bitt av jaktbasillen :) Siden jeg har vært med hvert år og observert hver jakt, har jeg også lært mye. For eksempel har jeg lært meg elglokking. Jeg ble tilslutt veldig god i det, og det virket som om elgen syntes det også {#smileys123.tonqueout} Nå venter jeg bare på våpenet jeg har kjøpt fra Wingevapen, en Tikka T3 Hunter, med en Zeiss Terra 3-9x50, kal 30.06. Som dere ser, er den på vei, og tålmodighetentesten er igang. Prøver å legge ved en video fra jakta 2014, der jeg var alene med 5-6 dyr, men ingen av de på kvota. Håper dere har fått ett innblikk i min jaktkarriere, hvis det skulle være noe, er det bare å spørre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar